Op 25/06/20 lanceerde VFU haar nieuwe naam, huisstijl en website. Na 14 jaar was het tijd voor een nieuw kleedje. Met Travi krijgt de organisatie meteen ook een verfrissend en dynamisch gelaat. De nieuwe website vertoont heel wat snufjes:
- een interactieve kalender
- veel meer filtermogelijkheden
- een ruim informatiepunt
Zo vind je nog sneller de juiste info terug.
Training voor interim
De nieuwe naam Travi verwijst naar Training voor Interim, maar je herkent er ook het Franse woord ‘travail’ en ‘vie’ in terug. Travi heeft impact op de loopbaan van een uitzendkracht: lifelong learning dus, met het oog op een gepaste job. Travi krijgt frisse, diverse maar rustige kleuren en het nieuwe logo straalt dynamisme uit. Travi laat werkzoekenden groeien in het leven dankzij opleidingen en een job als uitzendkracht.
Kalender, tools en informatiepunt
De kalender bevat alle evenementen en opleidingen die we organiseren. Met een handige filter vind je meteen terug wat je nodig hebt.
De tools waarmee zowel uitzendkantoren als arbeidsmarktpartners aan de slag kunnen gaan, staan mooi en duidelijk opgelijst.
Daarnaast is er ook een informatiepunt met een schat aan nuttige informatie gelinkt aan uitzendarbeid, opleidingen of andere thema’s die Travi behartigt.
Tot slot vind je er ook een overzicht van de projecten waar Travi haar schouders onder zet.
Toch nog niet gevonden waar je naar zocht? Gebruik dan de chatbot of de veelgestelde vragen.
Bekijk het persbericht.